Translate

12 Nisan 2017 Çarşamba

The Boss Baby (Patron Bebek)


Animasyon filmlerine bayılıyorum ama hiçbir animasyon filmini sinemada izlememiştim. Bundan sanırım iki ay kadar önce internette gezinirken The Boss Baby'nin fragmanına denk geldim ve o küçük velede resmen aşık oldum. Hemen izlemeliyim dedim ama internette ararken gördüm ki film henüz vizyona girmemiş. Ondan sonrası tufan zaten. Beklemeye başladım. 31 Mart'ta film vizyona girdiğinde ne yazık ki iş programım müsait değildi ama dün vakit ayırıp filmi izlemeye gittim.

Açıkçası film, fragmanında gösterildiği kadar iyi değil. Çok daha iyi animasyon filmler izlemiştim. Yine de hoş vakit geçirmek için gidilebilir ama bazı diyaloglar ve sahneler çocuklar için pek de uygun değil.


Filmin konusundan biraz bahsetmek gerekirse, yedi yaşındaki Tim'in anne ve babası yeni bir çocuk sahibi olurlar ama Tim bu durumdan hiç de hoşnut değildir. Bebek de zaten normal değildir. Bir gün gizlice bebeği takip ederken onun konuştuğunu duyan Tim olayın iç yüzünü anlar. Bebekler tehlike altındadırlar. Aileler artık köpekleri onlardan daha çok sevmektedir ve bebeğin görevi de bunu engellemektir. Tim de bu görevde ona yardımcı olur. Tabii evden gitmesi şartıyla ve olaylar gelişir...


Bu arada ilk kez 3D film izledim. Bazı sahneler gerçekten muhteşemdi ama denemek için gözlüğü çıkardığımda bazı bölümlerin çıplak gözle bulanık göründüğünü fark ettim. Sebebini bilen varsa yorumlar bölümüne yazabilir. Şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))