Translate

12 Kasım 2015 Perşembe

Atatürk Arboretumu (Sonbahar)


  Sonbaharı ne çok sevdiğimi biliyorsunuz. Şu yazımda Atatürk Arboretumu'na bu mevsimde tekrar gideceğimi yazmıştım. Geçenlerde gittim ben de. 


  Sonbaharda manzara gerçekten de inanılmaz güzel ama gideceğim günü yanlış seçmiş olmalıyım çünkü bütün İstanbul oradaymış gibi kalabalıktı her yer. Hatta bir arkadaşımla karşılaştım :)) Ortamın keyfine varabilmek için hafta içi bir gün gitmek sanırım daha iyi bir fikir. Zira şehrin karmaşasından kaçıp nüfusun yarısını karşınızda görmek içler acısı bir durum.


  Gölde ördek, kaplumbağa gibi canlılar yoktu bu kez. Sadece birkaç köpek gördüm. Hava yine mis gibiydi tabii. Orada nefes almak bile beni inanılmaz mutlu ediyor. Bir ağacın dibine ya da göllerden birinin kenarına oturup sadece nefes alsanız bile yeter bence. 


   Bu çifti görünce fotoğraflarını çekmek istedim. Çok tatlı değiller mi sizce de. Böyle bir yolda sevdiğiniz insanla yürümek hoş olsa gerek. 

  Bir arboretum yazısının daha sonuna geldik. Esen kalın :))