Translate

31 Ağustos 2015 Pazartesi

İznik Gezisi

   Birkaç hafta önce İznik'e gittim. Bu eski Selçuklu başkentini görmeyi uzun zamandır istiyordum ama İznik'te gittiğim mekanları, gördüğüm eserleri anlatmayacağım size. Benim İznik'le ilgili paylaşmak istediğim şeyler biraz farklı. Mesela; 


yukarıdaki durak kütüphanesi fikrine bayıldım resmen. Harika olmuş. Bir otobüs durağında minik bir kitaplık, danteller falan şahane olmuştu. Fotoğrafını çekip öğrencilerimle paylaşmak istedim ve tabii sizlerle :)) Bu, Dünya'nın en güzel fikirlerinden biri bence. Telefonlarının ekranlarından gözlerini alamayan günümüz insanı için birkaç şiir, deneme, öykü kitabı belki uyandırıcı olabilir ne dersiniz? 



   Yukarıdaki minnoş sahibiyle birlikte İznik Gölü'ne yüzmeye gelmişti. Sahibi olan hanım kızla arasındaki bağa hayran oldum ve biraz da onları kıskandım sanırım. Size bu kadar bağlı, sizinle iletişimi bu kadar iyi bir canlıya sahip olmak muhteşem bir şey olmalı.


    İlk fotoğrafta yıkanıyor, 2. fotoğrafta da sahibinin otur komutuna uyuyor :)) Dakikalarca izledim onları ve ikisini de çok sevdim. 

   



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))