Translate

15 Nisan 2015 Çarşamba

Emirgan Korusu & Dolmabahçe Sarayı

  Bugün (an itibarıyla dün:)) Lale Festivali için Emirgan Korusu'na gittim. Geçen yıl teşebbüs etmiş trafik yüzünden gidememiştim. Bu yıl işimi şansa bırakmadım, elimi çabuk tuttum. Hafta içi olmasına rağmen çok kalabalıktı. Belediyeler, okullar tur düzenlemişti. Çoğu yerde fotoğraf için sıraya girdik resmen. Tabii bizim milletin sıraya girme alışkanlığının olmadığını da bu sayede tekrar tescillemiş olduk.

  



   Emirgan'ın ardından haydi dedik Dolmabahçe Sarayı'na gidelim. Harem, selamlık, muayede salonu, camlı köşk derken doğa gezisini kültür gezisiyle tamamlamış olduk. Sarayın içinde fotoğraf çekmek yasaktı. Ben de kurallara uyan bir insan olduğum için içeride fotoğraf çekmeye teşebbüs bile etmedim. Bu arada saray çok güzeldi ama benim dikkatimi en çok saraydaki bir ayna çekti :)) Uzaktayken sizi baş aşağı gösteriyor yaklaştıkça normal görünüyorsunuz :)) Eğlenceliydi.








2 yorum :

  1. Sıra bizim milleti bozar hocam :D Ama çok iyi yapmışsın harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar bir harika. Bende en çok saksı çiçeği seviyorum. sizi takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))