Translate

25 Nisan 2015 Cumartesi

Anonymous

   Anonymous, öğretmenler odasında önerilen bir filmdi. Hafta arası izledim. Aslında sıkıcı bir film izleyeceğimi sanarak başlamıştım filme ama daha ilk saniyeden etkilendiğimi itiraf etmeliyim.

   Shakespeare'nin adını duymayan kalmamıştır sanırım yeryüzünde. Gerçi ben birkaç ay önce Dostoyevski'yi duymamış birini gördüm. Hem de üniversite mezunu. Gerçi Türkiyeli değildi. Belki onun ülkesinde Rus edebiyatı çok da önemli yer tutmuyordur. Neyse biz konumuza dönelim. Ne diyordum, Shakespeare; film aslında bizim bildiğimiz kişinin aslında o güzel soneleri, tiyatro eserlerini yazan kişi olmadığını anlatıyor. Bunu yaparken de tarihi, aşkı, iktidar mücadelesini de aktarıyor bize. Film hem görsel bir şölen sunuyor hem de sizi şaşırtıyor.

    İzlediğime pişman olmadığım, hayatımdan iki saat çalmak yerine bana "Vay be, iyi ki izlemişim!" dedirten bir filmdi Anonymous. Kesinlikle izlemelisiniz.

2 yorum :

  1. Nasıl biriymiş ki Shakespeare hıımmm? merak ettim şimdi. Ama Dostoyevski'yi tanımayan üniversite mezununu daha çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum bana kızacaksın, ama Shakespeare İngiliz edebiyatında abartılan bir isim. İyi bir yazar doğru da ülkenin eğitim sisteminde merkeze alınacak bir özelliği yok gibi. Bu filmi de bu nedenle hep erteledim. Yine abartılan bir kişilikle beyin yıkamalar falan yapılacak diye. Yorumuna güveniyorum. Bu akşam zamanımı bu filme ayıracağım. Genellikle dizi izleyen biriyimdir tabi. Daha Supernatural, Game of Thrones'un 2. bölümü, Daredevil(aslında pek beğenmedim bu diziyi), The messengers diye yeni bir dizi başlamış ona bakacağım. Fargo aaa bak bu dizi de sağlamdı 3. bölümde kalmıştım.. Neyse :))) anlayacağın çok dizi var ya etrafta çok.. :)) Hepsini söylemeyim şimdi... :D

    YanıtlaSil

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))