Translate

19 Mart 2015 Perşembe

Okuduklarım

   Üniversitenin 2. dönemi başladığı için hayatım okuldan okula koşmakla geçiyor. O arada da pek yazamıyorum doğal olarak ama okuyabiliyorum :)) Okuduğum kitaplar şunlar:

Kriton "Platon" Sokrates'in, idamını beklerken arkadaşı Kriton'la yaptığı konuşmayı aktaran bir kitap.Kriton onu hapisten kaçırmak isterken Sokrates buna itiraz ediyor ve sebeplerini sunuyor. (60 sayfa)

Elif Gibi Sevmek "Hikmet Anıl Öztekin" Aslında hiç tarzım olmayan bir kitap. (Arkadaş tavsiyesiyle okudum.) Aşırı duygusal ve aşk dolu. Güzel mi? Bu türü sevenler için evet. Altını çizmeye değer satırları olan üstelik de okuması çok kolay bir kitap. Hatta 2.si de çıkmış :))  (192 sayfa)

Hafız'ın Yolculuğu "Jan Potocki" Okunulduğunda üzerine düşünebileceğiniz satırları olan bir kitap. Altını çizdiğim birkaç şey de oldu tabii. (64 sayfa)

Not: Normalde kitap yazılarımda altını çizdiğim satırları paylaşırdım ama bu kez pas hakkımı kullanıyorum :))

2 yorum :

  1. Platon nisan okuma listemde :) İyi okumuşsun o koşturmada tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Elif gibi sevmek neden bahsediyor bilmiyorum bile ama o kadar reklamı yapıldı gözüme gözüme sokuldu ki asla okumam gibi geliyor

    YanıtlaSil

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))