Translate

1 Şubat 2015 Pazar

Bir Yaz Gecesi Rüyası

 

    Dün akşam izlediğim oyun izleyicilerin genel olarak beğenisini kazandı. Hatta salondan epey bir kahkaha da yükseldi. Üslubumdan da anlayacağınız üzere ben oyunu o kadar da etkileyici bulmadım. Tabii bu benim halet-i ruhiyemden de kaynaklanmış olabilir zira şu sıralar her şeyden sıkılır durumdayım.

   Oyunun benim için en büyük artısı "Arda Aydın" oldu sanırım. Performansını gerçekten etkileyici buldum. Daha önce de birkaç oyunda kendisini izlemiş olduğumu eve gelince yaptığım araştırmayla fark ettim. Tabii diğer oyuncuların da hakkını yememek lazım Selin İşcan'a da tek kelimeyle bayıldım. Gürol Güngör zaten severek izlediğim oyunculardan biridir, Levent Üzümcü de öyle. Kısacası oyuncu performanslarıyla ilgili en ufak bir sorun yoktu. Hepsi rolünün hakkını fazlasıyla verdi. 

   Ben sanırım oyunun konusunu beğenmedim. E o zaman niye gittin diyeceksiniz hemen izah edeyim: Ben şehir tiyatrolarının seyretmediğim tüm oyunlarını seyretmeye çalışıyorum :)) 

   İstanbul'da yaşama sebeplerimden biri de tiyatro tutkum aslında. Zaten sanatsal ve kültürel faaliyetler olmasaydı bu şehrin kalabalığı çekilir dert değil. Bugün bir saatlik yolu dört saatte alınca bu gerçeği daha iyi kavradım :)) Hafta sonları kıtalar arası yolculuk yapmamak gerektiğini de tabii. Neyse İstanbul'un keşmekeşi bir yazının son paragrafına sığmayacak kadar uzun bir mesele. Belki bir gün daha çok sinirlenirsem onu da yazarım :))

Not: Görsel internetten alınmıştır.

5 yorum :

  1. öyle uzun zaman oldu ki tiyatroya gitmeyeli :\
    ahh ki ne ah

    YanıtlaSil
  2. Yazının son paragrafı tam bana göre, uzuun uzun kurcalamalık olmuş. Bana göre yaşanacak son şehir İstanbul. Ama gezmeye güzel. Bence de bu konuda ilk fırsatta yazmalısın. Ben de karnımı kaşıya kaşıya okumalıyım. ;)

    YanıtlaSil
  3. Nice post!
    i'm following you via GFC, kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Tiyatro, zannedersem, hayatımda sadece bir kere gittiğim bir sosyal etkinlikti.. Tiyatroya, sinemaya ve herhangi bir sosyal etkinliğe katılan insanları kıskanıyor muyum; kıskanıyorum.. Peki ben bir girişimde bulunuyor muyum..? Hayır..
    Şehr-i İstanbul sokaklarında anlamsızca dolaşmaktan daha çok zevk alıyorum (senin de belirttiğin trafiğine rağmen). Veya evde öküz öküz oturmak, saatlerde uyumak, televizyona bakmak, hayatı unutmak daha bir hoşuma gidiyor..

    YanıtlaSil
  5. Bu oyunu ben de severek izledim. Levent Üzümcü ve Arda Aydın' ın performansı sizin de değindiğiniz gibi oldukça iyiydi. Oyunla ilgili yorumlarımı ben de paylaştım blogumda. İlgilenenlere faydası dokunur belki.

    http://www.tidyghost.com/2015/02/bir-yaz-gecesi-ruyas.html#more

    YanıtlaSil

Ses ver ki orada olduğunu bileyim :))